неделя, 21 април 2013 г.

Добавяне на фейсбук фенове към фен страницата ви във Facebook

Защо пиша тази статия ли?

Защото искам да ви насоча, към нещо, което да увеличи приходите от сайтовете ви. Ще ви дам личен пример с моят сайт за филми.

Последни 5-6 месеца google имаше много ъпдейт, от които посещенията в сайта ми паднаха доста, съптветно и приходите ми. Ще ме питате това какво общо има с добавянето на фенове :) Просто е! От доста време бях чел , че навън много хора ползват фейсбук като основен източник на трафик и са се отказали oт Гошо. Но винаги се замислях, че за да имам трафик трябва да имам страница с доста фенове, а това значи да инвестирам доста пари във фейсбук реклама.

Фейсбук страницата ми тогава имаше само 270 харесвания и каквото и да мислех, въобще не си представях как ще имам повече от  1000. Започнах да търся ръководства за фейсбук маркетинг, за да мога да започна да увеличавам феновете си. В един момент съвсем случайно попаднах на един сайт, който твърдеше, че предлага добавяне на фенове, който са реални и активни и всички са от България. Цените бяха доста добри и се престраших да поръчам.



След 3 седмици имах над 10 000 фена. Започнах постепенно да отделям повече внимание на фейбук страницата, отколко на Гошо(google). След малко повече от месец, трафика, който имах от фейсбук започна да става по-голям от този на google. Закупих още 10 000 фена и престанах да се занимавам с Гошо. В момента приходите ми от сайта са малко повече от тези, които имах през google, но скоро мисля да добавя още фенове и съответно да ги увелича.

В заключение ще кажа, че според мен времето на google отмина. В момента във фейбсук е много по-лесно да спечелип трафик, от който да спечелиш и ти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар